sad_pvnDMEs57q
فروشگاه اکسا

انتخاب اکسسوری گوشواره با توجه به فرم صورت


admin admin admin admin / اکسسوری ها
10 بهمن 1399

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام انتخاب و خرید گوشواره باید در نظر گرفت فرم کلی صورت است، زیرا از تاثیر این اکسسوری بر روی صورت نمی‌توان چشم پوشی کرد؛ تاثیری که با توجه به انتخاب ما می‌تواند مثبت و یا منفی باشد.

انتخاب اکسسوری گوشواره با توجه به فرم صورت

 

مدل های مختلف صورت


اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام انتخاب و خرید گوشواره باید در نظر گرفت فرم کلی صورت است، زیرا از تاثیر این اکسسوری بر روی صورت نمی‌توان چشم پوشی کرد؛ تاثیری که با توجه به انتخاب ما می‌تواند مثبت و یا منفی باشد.
اولین قدم برای انتخاب یک گوشواره مناسب ابتدا شناخت فرم صورت می باشد.


انواع فرم صورت:


•    صورت گرد -  Round Face
•    صورت بیضی - Oval Face
•    صورت مربع -  Square face
•    صورت مثلثی - Triangle Face
•    صورت کشیده یا باریک  - Long face

 

صورت گرد Round Face 


قانون خیلی مهم در مورد صورتهای گرد و اهمیت آن 


پرهیز از گوشواره های حلقه ای متوسط و بزرگ!

 

هدف اصلی درانتخاب گوشواره برای کسانی که صورت گرد دارندT این است که صورت کشیده تر جلوه کند. برای رسیدن به این هدف، عاقلانه است که از گوشواره های گرد خودداری کنید و بیشتر بر روی مدل های بلند و آویزان تمرکز کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که ، بهتر است از گوشواره‌های میخی نیز کمتر استفاده کنید زیرا این اکسسوری‌ها نیز صورت شما را فشرده نشان داده و تاثیری بر اصلاح فرم صورتتان نخواهند داشت.
بهترین گزینه برای این فرم صورت،  گوشواره‌های بلند، باریک و آویزی شکل است، زیرا این نوع گوشواره ناخودآگاه فرم صورت شما را کمی کشیده‌تر از حد معمول نشان می‌دهد.

 

صورت بیضی Oval Face  

 


افرادی که این نوع فرم صورت دارند خوش شانس ترین افراد در انتخاب گوشواره هستند.


البته اگر شمایی که این فرم صورت را دارا هستید هنوز مشکل انتخاب یک گوشواره مناسب را دارید بهتر است به ادامه مطلب توجه کنید و پارامترهای دیگر را بهتر شناسایی کنید.


صورت مثلثی Triangle Face


قانون خیلی مهم در مورد صورتهای مثلثی و اهمیت آن 


پرهیز از گوشواره های کوتاه و بزرگ!

این نوع فرم صورت معمولا، پیشانی بلند و چانه تیزی دارند، درواقع فرم صورت آنها شبیه یک مثلث برعکس  و یا قلبی شکل - پیشانی پهن تر از گونه ها و چانه باریک - است.

برای افرادی که صورت قلبی شکل دارند - پیشانی پهن تر از گونه ها و چانه باریک - متعادل کردن خط فک با گوشواره هایی که در پایین پهن تر هستند، ظاهری فوق العاده جذاب ایجاد می کند. استایل‌های گسترده مانند قطره‌های اشک چهره را صاف می‌کنند و نسبت‌ها را کاملا متعادل می‌کنند.
مناسبترین گوشواره برای این نوع فرم صورت گوشواره‌های اشکی و لوستر مانند هستند؛ گوشواره‌هایی که از روی لاله گوش باریک و قسمت تحتانی آنها پهن و پرکار تر است، می باشد.

اگر دقت کنید این مدل گوشواره  که اشکی یا خوشه ای است، دقیقا شکل وارونه این فرم صورت است و به همین دلیل است که این گوشواره ها را تبدیل به مناسب‌ترین زیورآلات برای این دسته از افراد می‌کند.


صورت مربع  Square face


قانون خیلی مهم در مورد صورتهای مربعی و اهمیت آن 
 

پرهیز از گوشواره های زاویه دار و مربعی!


صورت های مربع شکل به دلیل خطوط فک های زیبا و قوی است. جواهرات می توانند به صاف و نرم کردن ساختار صورت شما کمک کنند، با استایل های گرد و منحنی و  بدون زاویه تاثیر بیشتری بر چهره شما می گذارد.

 

صورت کشیده Long face


قانون خیلی مهم در مورد صورتهای باریک و کشیده و اهمیت آن 


پرهیز از گوشواره های باریک و بلند!


بهترین گزینه برای این نوع فرم صورت استفاده از گوشواره های بزرگ وحلقه ای و پرزرق و برق می باشد.

 

ترجمه از سایت: glamour
 

برای ارسال نظر باید عضو شوید

google-site-verification=W6qjp5QEUly9L0BltGW_IHk5Qbq22P0y7s-d7sUbUnQ