sad_pvnDMEs57q
فروشگاه اکسا

چگونه زیورآلات مناسب پوستمان پیدا کنیم؟


admin admin admin admin / اکسسوری ها
10 بهمن 1399

چگونه زیورآلات مناسب پوستمان پیدا کنیم؟ پیدا کردن جواهرات یا زیورآلات برای رنگ پوستتان ممکن است در ابتدای امر کار مشکلی به نظر آید، در مطلب زیر چند راهنمایی مفید برای این منظور برای شما عزیزان داریم.

چگونه زیورآلات مناسب پوستمان پیدا کنیم؟


پیدا کردن جواهرات یا زیورآلات برای رنگ پوستتان ممکن است در ابتدای امر کار مشکلی به نظر آید، در مطلب زیر چند راهنمایی مفید برای این منظور برای شما عزیزان داریم.

ابتدا زمینه رنگ پوست خود را پیدا کنید

  • اگر مویرگ دست شما به رنگ سبز باشد رنگ پوست شما گرم است.
  •  اگر مویرگ دست شما آبی یا بنفش باشد، رنگ پوست شما سرد است.
  •  اگر رنگ پوست شما خنثی باشد تشخیص رنگ رگ های شما بین سبز و آبی مشکل است.


افرادی که زمینه رنگ پوستشان سرد است


این افراد بهتر است از رنگهای سرد مثل نقره ای، زیورآلاتی با رنگهای سرد مثل آبی و سبز استفاده کنند.همچنین اگر دوست داشته باشند نیز میتوانند از رنگهای صورتی و قرمز نیست استفاده کنند. سنگ های تزیینی قرمز، بنفش و آبی مانند یاقوت سرخ، لعل و کهربای اصیل برای شما بسیار مناسب هستند و شما را جذاب می کنند.

فلزات سفید، نیز همخوانی خوبی با رنگ پوست سرد دارد و طلای سفید یا نقره برای افراد دارای پوست سرد مناسب است. زبرجد هندی، آمیتیست، عقیق، یاقوت سرخ و یاقوت کبود مناسب رنگ پوست های سرد هستند.

افرادی که زمینه رنگ پوستشان گرم است


این افراد بهتر است از رنگهای طلایی، زیورآلاتی به رنگ زرد یا قرمز و صورتی استفاده کنند. اما رنگ های طلایی جلوه ای خاص به پوستتان می بخشد. اگر خواستید از الماس استفاده کنید رنگ سفید باشد بهتر است. سنگ های تزیینی و جواهرات زرد (طلایی)، نارنجی و سبز مناسب افراد دارای رنگ پوست گرم هستند. سنگ های زینتی زرد، شامل یاقوت زرد، کوآرتز زرد معروف به سنگ لیمو، و زیرکن هستند.


انتخاب زیورآلات و جواهرات برای پوست های خنثی


افرادی که رنگ پوستشان نه بسیار تیره و نه خیلی روشن است می توانند از رنگ های تیره ، روشن و یا نئون استفاده کنند و در کل در انتخاب جواهرآزادی عمل بسیاری دارند.

برای ارسال نظر باید عضو شوید

google-site-verification=W6qjp5QEUly9L0BltGW_IHk5Qbq22P0y7s-d7sUbUnQ